همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: با وجود مشکلات مالی زیادی که برای طرح تحول سلامت به وجود آوردند اما مردم هنوز خدمات با کیفیتی را دریافت می‌کنند و جامعه پزشکی هم در ارایه خدمات کم نگذاشته و نسبت به مردم هیچ کوتاهی نکرده است.

دیدار وزیر بهداشت با امام جمعه گرگان

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی، در دیدار با آیت الله نورمفیدی،  نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، اظهار داشت: خوشبختانه با لطف و عنایت خدا و حمایت مردم، طرح تحول سلامت در اکثر نظرسنجی‌های مردمی رتبه اول را دارد.

وزیر بهداشت یادآورشد: رییس جمهور چندین بار برای حل مشکلات طرح تحول سلامت، دستوراتی را صادر کرد اما حساسیت‌ها متفاوت است و معاون اول رییس جمهور به ما قول داده که مشکلات اعتباری طرح به زودی و تا قبل از عید برطرف شود.

هاشمی با اشاره به آخرین دیدار خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی در واپسین روزهای عمر ایشان، اظهار داشت: آیت الله هاشمی به آینده کشور خیلی امیدوار بودند و می‌گفتند که وضعیت دولت در دور بعدی بهتر می‌شود و ایشان تاکید زیادی بر توجه به رفاه اجتماعی و کاهش فقر داشتند.

وزیر بهداشت از آیت الله نورمفیدی به دلیل حمایت از حوزه سلامت تشکرکرد و گفت: انتظار داریم به مسئولان اقتصادی و اقتصادیون در خصوص مشارکت بیشتر در حوزه سلامت سفارش کنید.

هاشمی در پایان تاکید کرد: طرح تحول سلامت، جزء آرزوهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بود زیرا هدف این طرح نیز مانند اهداف انقلاب، رفاه و آسایش بیشتر مردم است و اعتقاد داریم که بخشی از وظایف حکومت در کنار تامین امنیت، رفاه اجتماعي است.

کد خبر 361240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha